Miten joku voi olla yhtä heikko ja ahdasmielinen ja ällöttävä kuin minä?
miten voi edes harkita syövänsä jotain mikä kuuluu BAD FOOD listaan? Miten voin olla kontrolloimatta itteäni niin helvetin usein?
Aina vaan päätän et nyt se on loppu.

SALDO:
-musta kuppi kahvii,
-kuppi valkosta vanilia teetä
-aloevera juoma (edistää vatsan toimintaa ja sisältää runsaasti c-vitamiinia)
-omena, appelsiini + 1 dl pakaste herneitä
-2 dl suolapähkinöitä
-vettä vettä vettä vettä ja 4 tupakkaa (tupakat -40 kcal ainaki niin luin et 1 tupakka = -10 kcal)

Tosin kaikki ruoka mikä pääty suun kautta mahaan tuli samantien suun kautta uloski, ainaki suurin osa ja pelkästään automaattisena reflexinä. Sille ei voi mitään. Oksettaa, paha olo ja tekis mieli hakata mahaa niin kauan, että en enää pysty siihen vaan sen takii etten sais henkee ja sattuis niin paljon eikä kädet enää suostuis tekee niin. Mutta tulinki kirjottamaan, kuuntelemaan mahdollisimman agressiivista ja ankstista musiikkia. Juomaan vettä ja lukemaan pro-ana plogeja. Tietenki tossa välissä leivoin suklaa kakun ja sujautin ylimääräsen annoksen rasvaa taikinaan ja kuorrutteeseen. Mikä sen parempaa, kun katsoa kuinka perheen jäsenet ahtaa suklaakakkua mikä on täynnä rasvaa mahaansa? Toinen mikä saa hyvälle tuulelle on se, että 5 vuotta nuorempi sisko (melkee samanpitunen) painaa 7-8 kg enemmän ja käyttää paljon isompia vaatteita kun mä! Mut ei se kauaa lohduta, paisun liian helpolla sitä paitsi oon tuhansien kilojen ja kilometrien päässä siitä miltä mun kuuluu näyttää, siitä minkälainen haluun olla->kaunis ja täydellinen! Hyi minä hyi minä! tänää kyllä pakko mennä lenkille taas. Ja jumpata ja illalla vois mennä saunaa. Kai se kuluttaa kun hikoilee ja elimistö koittaa tasottaa lämpötilaansa?