arh, Vihaan tätä päivää onneks se on koht ohi. Oli tarkotus paastoo mut arvattavaa se on et ei tällänen ahne siihen ikin pysty. Huomenna kyl aijon olla minimi kaloreilla. Tehtii äitin kans joulutorttuja ja tietenki söin yhen ja sit toisen ja kolmannen ja viel perunamuussiiki päälle ja keksin, ja tietenkää ei mikää pysyny sisällä. Ihan hyvä niin, pääsimpäs niistäki kaloreista ja rasvoista eroon. Silti vaaka näyttää mulle ihan liikaa. Miten aamu ja iltapainos voi olla niin hurjasti eroo vaikka ei mitään melkein suuhunsa pistäs?

Nyt illemmal tuli hirveen lihava olo ja sit viel suklaa himo. Joten vedin verkkarit jalkaan ja lähin juoksee. Vaikka lääkäri se kiels, Niin myös äiti koska taidan olla tulos kipeeks. Kurkkuu sattuu,nenä on tukossa ja lihaksii särkee. Sanoin vaa sit et meen pienelle kävelylle jos tänää vaihteeks sais ennen aamu yötä unta.Lenkin päätteeks tein sitte 200 vatsaa ja selkii ja venyttelin. Viel ennen ko menee nukkumaa on pakko tehä lisää ja punnerruksii kans ja venyttelen kyl koska lihakset on ihan jumissa eikä jaksais ees seistä ko väsyttää niin kauheesti.

Huomen en kerkee onneks aamupalaa syömää kun lääkäriin lähtö mulle aikasin siihen nähden monelt herään. Sitte viel illal kaverin bänditreeneihi kuuntelijaks taas vaihteeks. Oli mun kyl tänää tarkotus mennä ulos kavereittenkaa mut eipä mua sit kukaa pyytäny ni en vaivautunu ite ketää kysyy ulos. Mut enää en tosiaankaa vajoo siihen anksti kautee mikä mul viel kk sitte oli!

En varmaankaa pysty itteeni sanoo pro-anaks vaikka haluaisinki. Oon kyl enemmän pro-mia mut siihen on pakko tulla muutos. En kestä kun paisun ja paisun ja paisun enkä laihdu vaikka niin haluisinki. Tosin no esim. äiti jaksaa koko ajan niskaa hengittää ja udella et miten mä oon voinu lyhyes ajas niin paljo laihtuu vaikka syönki normaalisti, vastauksii se ei oo saanu sen turhan päiväsii kysymyksii eikä tuu saamaankaa. Kai se mut kiidättää jonnekki hullujenhuoneelle jos viel laihdun ja aijon kyl laihtuu. Sille ei mun asiat kuulu.