Tän blogin tein jo muutamii päivii sitte. Tänne oon kyl kirjottanu mut tullu aina siihen tulokseen et ei tollasta voi julkasta ja poistanu. Nyt oon 3 vuotta kärsiny syömishäiriöstä eka vain bulimiasta sitte no sanotaan sitte bulimareksiasta ja tällä hetkellä oon pitkään koittanu siirtyy pelkäksi pro-anaksi. Ja aijon onnistua.

Vapaasti kaikki voi kysellä neuvoo sillä blogiin on tarkotus kirjottaa pro-anaa ja muitakin juttuja normaalista elämästäni tai no eihän se oo pitkiin aikoihin normaalia ollut. Kommentoikaa vaan ois mukavaa kuulla muidenkin mielipiteitä asioista jne. Ja jos jollain tulee neuvoja ja vinkkejä mieleen ni olisin tosi ilonen kun niitä kerrottaisiin. Mutta en pidä siitä, että ihmiset jotka ei ymmärrä pro-anaa tulevat tänne vittuilemaan ja kertomaan kuinka säälittävä olen jne. Joten voitte pitää sellaiset asiat ihan omana tietonanne sillä paranemaan päin en ole enkä aijokkaan tällä hetkellä tehdä "syömishäiriölleni" mitään.

Tällä hetkellä vaaka näyttää 35 kiloa, mittanauha vyötärön kohalta 58 cm, reisitä 39 cm.

Aivan liikaa. Eniten tällä hetkellä kiinteyttää haluun.

Kirjan ihana meri oon lukenu monen monta kertaa muistan siitä ulkoa suurimman osan jopa. Se antaa inspiraatiota ja on muutenki ihana kirja. Vois käydä ensviikolla kirjastossa lainaamassa mm. Lasienkelin,ahmatin ja jotain muitakin. Myös siskoni enkeliluinen tyttö on aivan ihana, suosittelen :)